وزیر محترم
ارتباطات در کنفرانس مطبوعاتی
اخیرش درباره قرارداد دائم
کارگزاران مخابرات اظهار نمودند این موضوع ربطی به وزارت ارتباطات ندارد و در اصل وظیفه وزارت کار است که به این موضوع رسیدگی نماید! وزیر ارتباطات اشاره نمودند به فصل الخطاب بودن قانون. اما آیا براستي وزارت ارتباطات منع قانونی دارد برای ورود نمودن به موضوع کارگزاران مخابرات؟
آنچه که مشخص است بازی با کلمات توسط مسولان شرکت مخابرات و وزارت ارتباطات است. وزارت ارتباطات به عنوان یکی از سهامداران شرکت مخابرات ایران و با داشتن دو نماینده در هيت رئیسه شرکت مخابرات و همچنین نفش نظارتی اش بر شرکت مخابرات ایران، در حل و فصل چنین موضوعاتی دستی بلند را دارا می باشد. حال اگر وزیر محترم از لغت شرکت خصوصی در این باب استفاده می کند، نشان از فشار های دیگر سهامداران شرکت مخابرات بر وزارت ارتباطات دارد. وزیر محترم ارتباطات با این صحبت ها يي که انجام داد به نوعی توانست فشار را از روی وزارت ارتباطات در رابطه با این موضوع بردارد و همانند گذشته توپ را به زمین قانون و دیوان عدالت اداری بفرستد.
اما همین که وزیر محترم ارتباطات با قاطعیت اعلام می دارد که برای او قانون و اجراي کامل آن مهم است قدمی مهم و رو به جلو برای کارگزاران مخابرات روستایی است. یادمان نرود که وزیر پیشین ارتباطات بارها وبه کرار کارگزاران مخابرات را زیاده خواه و متوهم معرفی می نمود. در حالیکه وزیر جوان و مستعد تازه ارتباطات، مشخص است از وجدانی بیدار و آگاه بر خوردار است.
امیدواریم وزیر محترم ارتباطات با ورود به موقع به این پرونده، اجازه ناحق شدن حقوق قانونی کارگزاران را به سران شرکت مخابرات ندهد.
بازهم تاکید می کنیم که هيت عمومی دیوان عدالت اداری به این زودي رای صادر نخواهد کرد و این گذر زمان به ضرر کارگزاران تمام خواهد شد.
+ نوشته شده توسط قلم خشکیده در سه شنبه چهاردهم آذر ۱۳۹۶ و ساعت 13:46 |
گزینه هايي که کارگزاران را به سوی اهدافشان سوق می دهد...
ما را در سایت گزینه هايي که کارگزاران را به سوی اهدافشان سوق می دهد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 112 تاريخ: يکشنبه 10 دی 1396 ساعت: 2:22