ادامه سیاست زمانبری مسولان وزارت ارتباطات و مخابرات در موضوع کارگزاران مخابرات

خرید بک لینک
کارگزاران مخابرات">مخابرات روستایی، این قشر زحمتکش جهت احقاق حقوق قانونی شان، همچنان، چون توپی توسط مسولین به یکدیگر پاسکاری می شوند، شرکت مخابرات با دستاویز قرار دادن بار مالی موضوع را به وزارت ارتباطات پاس می دهد.وزیر وزارت ارتباطات نیز به کمیسیون اقتصادی مجلس توضیح قانع کننده ای ارایه نمی دهد! و جالب اينجاست که شخص وزیر محترم ارتباطات در مصاحبه با رسانه ملی با چهره ای حق به جانب اظهار اطلاع کامل نداشتن از معضل ده ساله کارگزاران مخابرات می کند!! الاایهاالحال کارگزاران مخابرات روستایی حقیقتا با وضع موجود بخاطر حقوق دریافتی کف قانون کار چاره ای جز رساندن صدای دادخواهیشان به رهبری معظم انقلاب ندارند. این قشر مظلوم و سخت کوش پایه های سود دهی اکنون شرکت مخابرات را با تلاش شبانه روزی شان بنا نهادند،اگر امروز شرکت مخابرات بر قله ثروت ایستاده است بدون هیچ شک و شبهه ای، کارگزاران مخابرات روستایی سهم عمده ای در این موفقیت داشته اند. اما دريغ از گوشه چشمی توجه به این قشر مظلوم و سخت کوش و تحصیل کرده....

متاسفانه مسولان شرکت مخابرات جای تقدیر و احقاق حقوق کارگزاران، با بی سواد خواندن، دو شغله بودن، نیروی مازاد بودن و... پاسخ در خور زحمات این قشری که جوانی شان را برای خدمت رسانی و موفقیت شرکت گذاشتند، داده است! آری پاسخ شرکت مخابرات پس از برگزاری چندین تجمع کارگزاران مقابل شرکت مخابرات و مجلس کاملا روشن است: ما بخشنامه های وزارت کار در رابطه با قرارداد دایمی کارگزاران را نه تنها قبول نداریم بلکه چنین بخشنامه ای را هم در دیوان دستور توقیفش را گرفته ايم!!!!!! قوانین مصوب مجلس را تنها با تفاسیر واحد حقوقی خودمان می پذیریم و اجرا می کنیم!!! ( اشاره به تصویب ماده 83 قانون الحاقی که در آن شرکت مخابرات را مکلف به بستن قرارداد مستقیم و مستمر تا زمان بازنشستگی بر اساس قوانین کار، با کارگزاران می کند) .

+ نوشته شده توسط قلم خشکیده در یکشنبه چهاردهم آبان ۱۳۹۶ و ساعت 19:26 |
گزینه هايي که کارگزاران را به سوی اهدافشان سوق می دهد...

ما را در سایت گزینه هايي که کارگزاران را به سوی اهدافشان سوق می دهد دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 139 تاريخ: يکشنبه 10 دی 1396 ساعت: 2:22

صفحه بندی